WaterwegActueel
Editie Vlaardingen / Maassluis / Schiedam / Hoek van Holland /

SCHIEDAM TROTS OP STADSMARKETING

SCHIEDAM- De gemeente Schiedam vindt dat de jeneverstad steeds meer ‘een levendige woon- en werkstad wordt’. Sinds twee jaar geleden is gestart met het inzetten op stadsmarketing zouden er steeds meer bezoekers naar de stad komen, groeit de levendigheid door gevarieerde evenementen, is er een toename van diversiteit in de horeca en weten de grote investeerders Schiedam ook weer te vinden.

Stadsmarketing vormt als het ware de rode draad door alle gemeentelijke beleidsvelden, waarbij de Stichting Promotie Schiedam de marketingpartner in advies en uitvoering is.

In het uitvoeringsprogramma Stadsmarketing 2018 wordt aandacht besteed aan vijf opgaven. Gericht op het benutten van kansen in de buitenruimten om een herkenbaar Schiedams tintje te geven, zoals het herkenbaarder maken van het NS-station Schiedam Centrum, op het neerzetten van het gastvrije karakter van de stad en op het verbinden van evenementen aan het merk Schiedam.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *