WaterwegActueel
Editie Vlaardingen / Maassluis / Schiedam / Hoek van Holland /

BEZWAAR TEGEN REKLAME IN METROTUNNEL NESSELANDE-SCHIEDAM

SCHIEDAM- Het plan om reclames te vertonen met lichtprojecties in de metrotunnel tussen Rotterdam-Nesselande en Schiedam stuit op verzet. In eerste instantie wordt de reclame alleen vertoond tussen de stations Beurs en Blaak. De fractie van de SP in de Rotterdamse gemeenteraad reageert verontrust. Bij de socialisten rijst de vraag of de RET niet noodgedwongen door bezuinigen, metroritten bekostigd door zo veel mogelijk reclames te plaatsen.

Volgens de SP zal niet de reclame ervaren als prettig en men kan de reclames als (licht)hinder zien. Mogelijk kan zulke plots verschijnende reclame ook als schokkend worden ervaren.

De SP komt met vragen aan het Rotterdamse stadsbestuur: ‘Is de wethouder het met de SP eens dat passagiers de optie moeten krijgen om de reclames niet te zien? Zo nee, waarom niet? Is de wethouder het met de SP eens dat deze experimentele vorm van reclames de beleving van een metrorit aanzienlijk beïnvloeden en mogelijk schadelijk kunnen zijn? Zo nee, waarom niet?’

GEEF UW MENING!!

Plaats een reactie onder dit bericht op deze site (scrol naar beneden). Gebruik uw vrijheid van meningsuiting!

LET OP!! Spreek vrijuit, maar reacties die oproepen tot geweld en verwensingen met ziektes worden niet getoond.

Publicatie kan (soms) enige tijd duren.

4 gedachten over “BEZWAAR TEGEN REKLAME IN METROTUNNEL NESSELANDE-SCHIEDAM

  1. Wat een pracht idee. Zo kunnen de kosten voor de passagiers omlaag want die reclame levert ongetwijfeld veel op. Is nog leuk om te zien ook. De azijnzeikerts die dit niet willen zien kunnen op dat moment hun krantje lezen. (staat ook bomvol reclame).

  2. Als het mooie afbeeldingen worden van bijvoorbeeld vakantieoorden met zonnende dames (oké voor de dames ook zonnende mannen) is het toch prima?
    Het is altijd beter dan de ‘geweldige tags of andere graffiti rotzooi. Daarnaast kan het ook nog wat geld opleveren, wat ten goede komt voor de reizigers.

  3. Reclame in de metro is volledig belachelijk, iedereen die regelmatig in de metro zit en toevallig NIET op zijn telefoon aan het kijken is ziet dat vrijwel iedereen de hele tijd naar zijn telefoon aan het staren is…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *