WaterwegActueel
Editie Vlaardingen / Maassluis / Schiedam / Hoek van Holland /

GEMEENTE SCHIEDAM OP WHATSAPP

SCHIEDAM- Inwoners van Schiedam met praktische vragen over de stad hoeven voortaan niet meer te bellen of mailen. De gemeente is sinds enkele weken bereikbaar via WhatsApp. Schiedam is een pilot van een half jaar gestart.

Een aantal medewerkers van het callcenter zit op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur klaar om via de mobiele applicatie antwoord te geven. Vragen kunnen gesteld worden door via WhatsApp een bericht te sturen naar het telefoonnummer 06- 30564971. Het is niet mogelijk om naar dit nummer te bellen of een sms te sturen. De gemeente verstuurt geen privacygevoelige informatie via WhatsApp.

In de eerste weken kwamen er tussen de twintig en veertig berichten per week binnen. De Schiedammers die er gebruik van maakten reageren erg enthousiast. Zij ervaren dat ze makkelijk en snel geholpen worden. Er werd vaak binnen een uur gereageerd, maar het streven is om tijdens kantooruren in ieder geval binnen twee uur te antwoorden.

Meldingen via de BuitenBeter-app Meldingen over de openbare ruimte kunt u nog steeds snel en makkelijk doorgeven via de gratis Buitenbeter-app.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *