WaterwegActueel
Editie Vlaardingen / Maassluis / Schiedam / Hoek van Holland /

CLIËNTEN WAARDEREN STROOMOPWAARTS MET EEN 7,4

SCHIEDAM- Cliënten van Stroomopwaarts geven de organisatie een 7,4 voor de dienstverlening. In 2018 gaven de klanten nog een rapportcijfer van gemiddeld 6,8.

Het gestegen waarderingscijfer komt uit het klanttevredenheidsonderzoek dat is uitgevoerd in het najaar van 2020. In totaal heeft 18% van alle cliënten de moeite genomen het enquêteformulier in te vullen.

Punten die de respondenten niet goed vinden aan Stroomopwaarts: ‘Rekening houden met de situatie van de klant; Op afstand gevolgd door en de wisselingen van medewerkers’.

Uit het onderzoek komen ook verbeterpunten naar voren: ‘Meer begrip / respect van de medewerkers; Informatie rechten en mogelijkheden; Beter en sneller reageren op vragen; Betaling van de eerste betaling uitkering; Het voorlichten over een voorschot betaling’.

Over 2 jaar zal een nieuw onderzoek naar de tevredenheid worden uitgevoerd.

6 gedachten over “CLIËNTEN WAARDEREN STROOMOPWAARTS MET EEN 7,4

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *