WaterwegActueel
Editie Vlaardingen / Maassluis / Schiedam / Hoek van Holland /

PROBLEMEN MET IN- UITCHECKEN METRO HOEK VAN HOLLAND

HOEK VAN HOLLAND- Er zijn problemen met de in- en uitcheckpalen bij station Hoek van Holland Haven, geen van de palen doet het. De RET belooft het mankement zo snel mogelijk te verhelpen. Het euvel is zaterdagmiddag ontstaan.

Wanneer u reist met de OV-chipkaart, moet u altijd in en uitchecken. Daarna gaat het poortje open of geeft de kaartlezer een bevestigingssignaal.

De metrostations van de RET zijn ook uitgerust met barcodescanners, u kunt dus ook met een mobiel ticket – een barcode – reizen: u koopt een vervoerbewijs online en scant de barcode wanneer u het station betreedt en verlaat. In de bussen en trams van de RET kunt u op zicht reizen met uw digitale vervoerbewijs.

Eén gedachte over “PROBLEMEN MET IN- UITCHECKEN METRO HOEK VAN HOLLAND

  1. Zaterdagmiddag heeft Stedin gewerkt in het transformatorhuis op het stationsplein aan het begin van het station, alle spanning is er tussen 14 uur en 17 uur af geweest

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *